December 15, 2010

dewi remaja 2010 :)

Hey korang ! miss kat belog aku nihh . hehe . wat gempak pulak makcik peahh pok pek pok pek ni kan . ehh2 ehh jap, aku nak cakap 'do i cares '? huhuhu . Berkaitan dengan isu di atas tu cantik tak Anzalna ni ? Model Dewi Remaja 2010 yang ala ala Next Top Model kat astro tuuu..adorable gler weyh dea ni. daripada model laen laen aku pilih yang ni... sebab ape..sebab dea cantik,soft-hearted,manje manje kucing... aceceh...melebey2 puji pulak dahh .macam dapat upah je .hehe.. tapi seriesly aku memang suke kat dea . model model yang lain memang lah cantik kalau tak cantik buadd ape masuk kat contest tuu kan .lagi pun before dis dea masuk kat contest tuu pon dea memang model kat majalah pengantin .dah lah cantikk pahtuu pakai baju pengantin yang gorgeous lagi . tak boleh nak kata ape lagi lahh .. aku kalau jumpe dea aku boleh pengsan doww :) now , tengok lah wajah yang telah diciptakan oleh-Nya . if wear hijjab lagi cun kann dea .


like princess kann dea nie^^


HOT stuff ! huhu . sorry to cakap like that...ngeh ngeh..BI aku dah tingtong weyh .

No comments:

Post a Comment