December 14, 2010

lesen ohh lesen !

lesen..knape susah sangat untuk saya memiliki awak ! awak jual mahal sangat dengan saya . sampai sekarang saya blom dapat awak. dah lah awah hot stuff dalam kalangan bapak bapak misai uhh . tapi saya nak bangga cikit la kat korang , saya dah 5 tahun pergi sekolah ta pernah kantoi dengan polis derr..*upss,tkeluar plak ayat remp-it ni* HAHA . sebab ape saya bangga sebab saya ni perempuan .awww. huhu . bukan ape..biase kan bab bab motor ni bagi kat lelaki . tapi saya oke je dgn kenderaan bertayar dua tuu .tapi korang jangan lah ingat saya nie perempuan2 yg c****o atau apa apa yang tak sedap didengar oleh telinga saya nie .tidak baek ohhh .hobby masing2 kan.. kakak saya tu dah lame suruh saya buadd lesen..kakak,kalau tak ada duet macam mane nak buadd? issh . mahal lak tuu .kereta plus motor dah rm 1300 kat tempat sya ni. celah lubang mane saya nak cari duet bnyak cam tu. nanti saya mintak kat mak mule lah dea membebel .seyes guys , aku tak suke dengar dea membebel ! actually saya sangat2 lah jeles dengan kakak saya tu sebab die sudah sangat sangat profesional membawa kenderaan bertayar empat tuu . jeles taw! eee...rase nak gigit je kereta viva merah dea tuu . sampai kan die cakap 'aku tak kenal erti break' .korg bayang kan ayat mcm
tuu seperti kayak ape . bangga ? nganjing? mestilah dua dua kan .
soo korang bayang kan pulak ape perasaan adek dea yang sentiasa
berada di sebelah dea semasa memandu . tak ke feel like macam nak menages puas puas !
maybe aku harus slow talk dengan saya punye parents . sampai bile saya tak perlu ade lesen ? sampai kene saman yang harga rm300 tuuh ? huuh. menjenuh nak bayar .saya nak blajar memandu pon bukan saja saje . if ade kes emergency di rumah macam mana .saya harus berfikir seperti itu supaya keselamatan keluarga saya terjamin . saya harap tahun depan saya dapat memiliki awakk lesen P ! kalau dapat awakk saya nak tium2 awakk . HAHA :)

No comments:

Post a Comment