December 28, 2010

Teluk Cempedak :D

Sape pernah pegi ke sane ? kasi angkat kening anda sikit ! hehe. hingat iklan Cadburry ke nak maen angkat angkat kening ni haa . ok laa berkaitan dengan entry kat ats tuu aku pergi ke sane dengan family member aku . ni haa name dea cyra . best wooo . memandang kan family aku sibuk dengan kerja kerja beliau terpaksa lahh aku menumpang kasih sayang dari family orang lain .ceyyyh ! ayat sikit punya meleleh .huhu . ni lahh antara antara gambar yang sempat menyempat aku menyenep :)

ni dea my bestie , cyra :)


aceceh ! kenangan lahh kate kan tulis name kat atas pasir .

ni lahh nme nye arab jadian . korang ade ? huhu .

ni pulak arab jadian part II :)

angin kuadd woo mse ni . abes shawl aku dah ngok ngek dahh . haiiih "_"

ni dea khas tok korang . muke ala ala nak mintak penampar je kann . HAHA

TENGS BACE ENTRY YANG TAK BERAPA NAK MENARIK NI :)
PEACE !

No comments:

Post a Comment