January 6, 2011

lagu KENTUT oleh DONAT DE FAEZ :)

Okeyh , sebelum aku bercerita dengan lebih panjang lebar , aku nak bagi tahu kat seseorang ni yang secara tidak langsung aku dah tag die kat title atas tuu . HAHA . soryy donat :) ni just suke suke je . mule mula kite orang chat kat FB and then aku cakap kat die yang aku tengah dengar lagu senyum .sebab mase tu aku tgh bosan giler .pastuhh die nak bengang kan aku die terus cakap 'dah tu ?' . haa . kann dah bengang . aku buat la muke sedih kann (cehyyy , sje nak cari perhatian sebenanye) HAHA . die mule lahh tunjuk yang die bersalah . die nak aku dengar lagu kentut . mule mule aku malas nak dengar , tapi sbb kesian . hehe . dengar lahh jugak . ekspresi dalaman aku bile dgar lagu tuu .. 'ade jugk orang nak buat lagu macam nihh' haiih .
tapi oke la kann dari buat lagu bukan bukan . errrr...paham paham sendiri lah ekk .
dan daripada itu juga saya ingin mengucapkan besar besar terima kasih kepada
Donat a.k.a Faez :)


terima kasih kerana sudi mendengar lagu kentut ini :D HAHA .

No comments:

Post a Comment