January 10, 2011

terkena !

rara a.k.a fara debab :)
tag line : dia hensem , aku gedebab !

Haaa . korang tengok tak cerita Cinta Buta . alaaa. yang pelakon Dottie tuu . yang cute cute tuu . nape aku nak cerita pasal die ? huuhu . memang terkena aku . first fisrt excited giler nak tengok . sekali aku yang terkena sebab nama yang die pakai tuu nama aku ! FARA DEBAB ! pale wotakaw . lepas citer tu start je ramai membe text kat aku . antara ungkapan panas 'fara debab ...haha' , 'ehh,kaw belakon ea wey?' , 'fara,kaw ade kat tv 3 lahhh !' ...enough ! enough ! HAHA . tapi tak pelahh , femes gak aku kann . korang jeles kan sebenanye . bagi tau je lahh . ta payah segan segan . dengan ada nye cerita tu semua kawan kawan aku ingat kat aku :) sayang korang lahh weyhh ! huu . tapi yang kawan makan kawan , laki buta tuuu tak de kene mngena dengan hidup aku . IM NOT TAKEN YET ! HAHA . pengakuan tehebad dari fara debab ni . tak pecaya ? go ahead . aku dah jujor ni . tak nampak ke muka suci dan mulia aku ni . perah santan lahh beb . huuhu . dan daripada tu jugak aku nak berterima kepada pengarah yang bikin drama tu . ganda 23 ! HAHA . pesan aku kepada orang kurus : ORANG DEBAB MACAM SAYA NI PON ADA HATI DAN PERASAAN . SEMUA YANG ALLAH CIPTAKAN MEMANG SEMPURNA . JANGAN MENGKRITIK JADIAN TUHAN . oke . peace !

ni lagu dalam cerita tu . enjoy guys :)


No comments:

Post a Comment