February 25, 2011

wahai askar, minggir la kamu !

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السلام عليكم






Ape motif letak gambar dulu ni ? kalau korang nampak laa kan , ape yang berselerak kat muka aku tu ? nampak tak nampak tak ? kalo tak nampak sila amik kanta pembesar ya . dah nampak ? haaaa ! betul , ASKAR ! askar yang lahanat hawau korang tahu ? mentang mentang laa aku punye PMS dah tak betul mule laa nak kumpul banyak banyak kat muka aku ni . paling ketara dekat pipi dengan bahagian mulut . before ni aku pnya PMS okayy , teratur dan tak de masalah cuma sejak masuk tahun 2011 ni makin lewat keluarnya . ape masalah kaw sebenarnya ni ? haduii ! mula mula dengar kawan dengan akak aku punya masalah je sekali dah kena kat aku . macam babeeee laa kaw ! ngade ngade pulak maen keluar tak keluar . heyy ! tunggu laa . aku akan usaha hapuskan korang semua . aku RARA laa ! *tetiba . HAHA .


SOLUTION : VCO yang Irine Nadia Marcello jual tuu . macam berminat je . RM39 something . kene bertindak cepat cepat nanti makin melarat ! aku tak nak !


Virgin Coconut Oil :)

No comments:

Post a Comment