May 14, 2011

malas , malas , malas , hullahup !

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السلام عليكم

Hollaa everyone ? teheeee :D hari ni nak update pasal nak pi balaja..ohhhh..teruja beb.. aku kene daftar 5.6.2011 ni dekat KPJ . tapi tapi tapi kannn, barang barang semua belom beli . ape malas nye aku ni aku pon tak tau la kan . orang lain dah siap siap beli aku still terhegeh hegeh nak list kan barang . kalo nak diikutkan mmg banyak aku nak beli tapi tak pelahh list kan barang yang penting dulu ehh .

  • Baldi , ubat gigi , berus gigi , shower cream , sabun basuh baju , pelembut .
  • Baju kurung maybe 5 pasang sebab aku nak pakai sebulan untuk kelas English . (maybe korang cakap ai, baju kurung pon nak beli ke ) HAHA . fyi , baju kurung aku sekarang banyak yang tak muat dah . wawawaa . sedehh ! lagi 1 lagi 1 baju nye tak banyak . so, tu sebab la kene beli banyak sikit baju kurung .
  • Okay ,yang ni maybe sensored sikit . nak beli pakaian dalam :0 . HAHAHA . nak beli yang baru baru la . nanti baru ade semangat ! haha . peace bebeh :D
  • Perfume dan tudung beberapa helai mungkin .
Dah, tu je la aku rase yang penting sekarang ni . yang len len dah ade . mesti banyak gila barang nak bawak nanti . huihhh . tape laaa . biar terlebih . jangan terkurang kann . dah la jauh nak pi belaja *jauh la sangat padahal kat JB je . HAHA . btw , KONGSI tak best . jalan cerita entah pape . tak de puncline . gelak pon macam gelak pakse :| kBYE !


No comments:

Post a Comment