May 3, 2011

untunglaa dah dapat gadget :)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السلام عليكم

Hye korang !!!!! ahhaaaa , semangat nampak nye ni . haha . den sebonanyo nak kobar pasal edenn baru jo dapat gadjet baru ni haaa . *ehh ehh , tetiba gatal nak ckp nogori plak .berangan tak sudah kaw rara , huhu =,= actually , gadjet ni agak mahal nilai nye . susah nak dapat . so , dah dapat ni ALHAMDULILLAH :) nak tau ape ? ni haa , NIKON D5100 . aku bagi name die BAMBEY . meh sini aku nyanyi sikit "bambey , bembey , bambey uhhhhhhh..." HAHA . *kfineakulayanastroceria . pedulikkk !! comel pe budak yang mate besor tuu . kannnn :) kebetulan abang BEN ASHAARI pun beli camera yang same cam aku jugak . *kite same la abg ben ;) meh celet sikit . hehe .




Taraaaa , aku sayang kaw BAMBEY !! tade sape bley rampas kaw dari aku !



;D

dah dapat BAMBEY test market laa kan . ecehh , market la sngat kan kaw rara =='


nak jugak spec free size *faez fadzil kata =,=

Lepas je beli Bambey ni aku terus bawak die pi jenjalan kat KL . tengok , aku caring kan kan kan . HAHA . if nak tgk gambar nye pi FB aku , aku tak de mase nak upload kat blog ni . sape nak buat photoshoot panggil la aku . ehh ehh *perasangilaaaminahbanyakjerawatni ==' . HAHA .


No comments:

Post a Comment