July 10, 2011

Contact Lens

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السلام عليكم





Cantik tapi tak natural . tu la kanta lengkap. sekarang ni susah aku na tengok perempuan melayu atau perempuan timur pakai kanta yang natural . semua dah tiruan dahh .ehh ade yang terasa ke ? weyy chillek dulu brader . hok olohhh muu ni . this is my own opinion. dulu aku pernah la ade keinginan nak pakai bende alah ni . then aku beli secara online . tetibe mak aku boleh pulak tahu aku beli dan sejak dari tu die maki sumpah saranah benda tu . so sejak dari tu aku dah tak de hati kat contact lens . sorry to say la kan . hee . memang kanta lengkap tu cantik bila pakai , terasa macam BARBY DOLL kan tapi banyak kesan buruk dari baik :) ni salah satu cerita
yang aku dapat kongsi dengan korang . kalau korang baru mula berjinak jinak nak pakai better lupekan lan niat 'suci' korang tu . kalau pakai untuk rabun aku boley accept lagi tapi bile pakai untuk nampak cantik , hermmmmmm :| syukur dengan ape yang dah dianugerahkan :) semua yang diciptakan olehnya PERFECT :)


ramai cakap time ni aku pakai kanta lengkap . HELLO ! its natural laaa :)

ni pon same . SIGH ! huh .

*Shah Jaszle pon pakai kanta lengkap . manari nari anak tekak aku woii !

No comments:

Post a Comment