July 8, 2011

I'm Freshy :D

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السلام عليكم

Kom ape kombek bek ape 'bekmen' men ape mentol tol ape tolak lak ape 'lakse' se ape sepak ! LALALALALA . kfine aku tau aku tak perlu nyanyi macam bebudak kecik ni . rara dah besar man ! tak nampak ke ? HAHA . rindu aku tak ? rindu tak ? rindu tak ? rindu tak ?!? hishh ! ade yang kena sumbat dengan kasut saiz 7 rara ni . haha . ok ok , dah aku serius ni .

5 Jun, auww auuww :D i am gonna be independent girl ! wehoooo ! Hampir sebulan aku dekat Johor Bahru ni. bakal nurse la katekan . ehemm , mase mula mula masuk , perggghh memang rasa macam tak nak masuk je . tapi lama lama okay la sebab dapat house mate and class mate yang 'masuk air' . teheee. Sekarang ni pon aku dah start class nursing . ANATOMY & PHYSIOLOGY . takot tak takot tak ? haaa . setakat ni aku rase boleh catch up sikit sikit . sebab dulu aku tak amik sains tulen . tapi insyaallah aku nak belajar betul betul . sebab aku tau aku akan ketinggalan kalau tak focus . am i right ?


Time explorace yang macam nak tarik nyawa aku . HAHA


Time last assigntment Sir Nazmi


Tak de kerja then cari kerja untuk dikerja kan . macam KICAP dohh ! haha


Presentation group aku , CNY .


*NO KOMEN . tetttttt !


Alat alat yang akan diguna masa practical atau di skill lab :D


Aku harap aku tak sekerat jalan . nursing is challenge course . I am junior . adat la kan .tak de junior tak de la senior . kann :D *next week taylor datang nak ukur badan . excited nak pakai uniform wey .


#nota kecil : beruk band belum beli . so jarang hapdate ini blog . sekian :)

No comments:

Post a Comment