December 23, 2010

adored sesame street !

Korang ingat tak cerita kartun ni ? cerita kartun Sesame Street ni...seingat aku lahh aku selalu tengok cerita ni mse kecit kecit dulu..tak penahh miss dowhh..tak silap aku mse tuu ade kat tv 2..rendu je mse zaman kanak kanak dulu..asyik tengok citer kartun je memanjang . bila dah besar tengok citer laen plak..hehe . haiiiip ! jangan ingat bukan bukan oke. saya bukan sebegitu rupa...yang paling aku suke tgk ELMO la..dah la cumel wane merah lagi tuuu...:)
bile lagi lahh aku dapat tgok cerita ni lagi ekkk...entah ade lagi ke tak kat tv tuu..sape yang minat jugak , sila tunjuk kann jari ibu anda ke atas . terima kasih ^_^


ni lahh wajah wajah kartun Sasame Street :)
ELMO comel !

Big Birg :)


Bert and Ernie :)




Telly Monster :)





Oscar The Grouch
( ni yang paling aku tak suke sebab die salu duduk kat dalam tong sampah je manjang )
heee :)

**ni je la karakter yang paling aku ingat..hehe.yang lain tuu peringatan aku semakin kabur terhadap beliau . ni kire top 5 larhh dalam ranking aku..aku cari jugak patung deaorang ni tapi jarang larhh ade jual . kalau ade pon baju baju je . sape sokong ? hehe :)

No comments:

Post a Comment