December 23, 2010

cuba mempertahankan .

Aku cuba pertahankan imej aku sekarang ini iaitu dengan bertudung. aku bukan ape..umur aku baru je 17 tahun..aku takot iman aku tak kuat..aku takot aku akan lupe atau tanggalkan tudung bile aku dah semakin meningkat dewasa..aku pakai tudung sebab aku selesa dengan penampilan aku macam tu..tapi kenkadang ade orang cakap perempuan yang pkai tudung tu lah yang banyak buat dosa..aku memang tak boleh menafikan sebab aku pernah melihat dengan mata kepala aku sendiri gelagat perempuan sebegitu rupa.harap je pakai tudung tapi pegang tangan dengan laki,buad itu buad ini..aku tak kutuk sape sape dalam entry aku ni sebab aku pon sehaluan je dengan korang..aku cuma nak mngingatkan diri aku sendiri..selagi hidup aku dikandung badan aku tak akan tanggalkan dan sentiasa mempertahankan ape yang aku pakai sekarang ni. dan aku tak akan senang senang nak free hair. kalau pakai tudung tapi perangai macam evil pon tak sedap jugak kann..soo,lepas ni aku akan berjaga jaga dengan setiap ape yang aku lakukan..lagi pulak lepas ni kalau aku dapat peluang belajar kat bandar bandar besar .fuuuuhhh! tercabar iman aku doowh.aku tak se good human . aku pon penah buadd dosa..dan mane ade manusia yang perfect zaman sekarang ni kann.kalau ade pon hanya sebilangan kecil je.lepas ni aku akan ingat siape diri aku..aku tak kan lupe asal usul aku..kemana aku pergi aku akan bawa maruah keluarga aku..kalau buruk perangai aku akan tercalar lah maruah keluaga aku..dan juga sebalik nye..peace for hijjab :)

No comments:

Post a Comment