December 23, 2010

menjalani hari sebagai bekas pelajar .ceyyh !

Assalamualaikum semua... :) ceyhhh . baek tak aku hari ni .baek kann kann... hehe..mane de orang baek cakap diri sendiri baek kan..podahh . okey..dah lame tak taip menaip ni..aku nak cerita pasal semalam punye hal sampai lah ke hari ni punye cerita .semalam aku pergi segamat .biaselahh kalau tak pergi jenjalan mesti pergi meronggeng .best woo..aku pergi naek motor sayangs aku tuu. berani tak aku? tanpa ada lesen aku boleh lepas ke segamat tuu .hehe..tapi kawan aku lagi 3 orang naik bas. sumpah dowh aku tak suka naek bas..bagi aku naek moto lagi best.kawan kawan aku yang ikut tu semua girls okey.no no lelaki .first aku pergi terminal segamat..pusing pusing..karaoke..beli shawl..cuci mate kejap..ramai yang tegur kiteorang..entah mamat mamat mane entahh...tapi kiteorang tak layan..no taste..aku tak maen la laki yang 'phewitt,mintak nombor bley' or 'phewiit,ni ada orang nak kenal ni'..eeeeuuuwww! disgusting betol! kalau nak sngat tackle girl jangan lahh buadd macam tuu . ingat kite orang ni ape? tak de maruahh ke? b***h punya laki mcm gitu .naseb baek aku berlapis lagi time tuu. buadd don no..kalo aku jahat sngat time tuu dah lame aku tunjuk fuck kat korang . tahu ? gentle laa sebagai lelaki . tak kan tu pon nak ajar kann .okey . pastuuh aku pergi makan makan..shopping baju kejap..pastuu balik..penat woo .rasa macam nak patah pinggang aku duduk atas moto 1/2 jam .and then aku pergi petronas mintak borang kerja as cashier . gaji die pon boleh tahan laaa..hopefully dapat keje tuu. aku bosan sangat duduk rumah ni..jadi macam cerita kat atas tu lahh . menghabiskan duit orang tua aku je nanti . .berjalan sana berjalan sini..ramai kawan kawan aku dahh keje ..keje butik la..kopitiam la..kedai makan la..ermmm..bile lah aku nak keje ni..nak ade gaji sendiri..nak beli baju..nak jenjalan..haiiihhhh.sabar je la..mungkin tak lame lagi aku akan kerja kot..insyaallah..adioss :)

No comments:

Post a Comment