December 20, 2010

MERDEKA !

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !
ehhh aku ni . mengigau ke ? orang lain dah lame merdeka kaw baru nak merdeka ?
jap, nak kene tampar cikit ni . pangggg ! ermmmm..ye ye aku tak mngigau . Ye aku baru je lepas merdeka .sebab aku ambik ekonomi la.. aku tak sepandai korang..
maaf tu cakap like that . haha . ini secara tidak langsung tamat lah zaman persekolahan aku yang sudah lame aku mngidam saat saat sebegini .tapi aku tak boleh buadd mcm korang..ade tanda tangan kat baju sekolah , men conteng conteng . sebab ape aku tak buadd sebab mak aku tak bagi. hehe .baju sekolah aku akan diwakafkan kepada cousin aku larh..sob sob :( tapi yang penting aku tidak akan lagi pakai uniform segalak .(terkeluar plak ayat endon niiih) .
lepas ni hanya tawakal aje yang boleh aku lakukan . kalau elok result aku , elok la keje aku . kalau buruk result aku, buruk la keje aku pada masa hadapan . tapi tak pelahh . adat dunia.
kann . kene berserah pada illahi saje . im just live my life .peace yaw !

No comments:

Post a Comment