January 1, 2011

come to me 2011 :)

Oke , Happy New Year you alls ! ni antara wishlist aku untuk tahun ni ^^

  • Sudah bertahun tahun wishlist yang ni same je tapi tak penah penah capai ! gerammmm ! aku nak kurus lahh wei . aku nak badan macam Selena Gomez tuuu :)
  • Aku nak jadi perempuan yang berguna . anak yang berguna . pelajar yang berguna . orang yang berguna . semua nye lahh yang berguna senang citer ! HAHA .
  • Aku nak buadd orang sekeliling aku sentiasa happy je . tak nak sakit kann hati orang lain . bukan ape aku nak dieorang rasa dihargai . orang nye sape ? of coz la family aku , kawan kawan aku , and my muncet plus bunny :)
  • Nak dapat kan result yang best ! at least 5 or 4 A+ pon dahh oke . aku nak mak aku bangga dengan aku . aku nak dea menangis gembira sebab aku mase kluar result nanti . tapi kalau tak dapat , nak buadd macam mana kann .ketentuan illahi . aku dahh berusaha .adik mintak maaf ye mak :(

tuu je laa wishlist aku . tak nak letak banyak banyak takot tak dapat nak capai nanti :) hehe .

No comments:

Post a Comment