January 4, 2011

makan tido makan tido ja !

hello peeps :) ehh da lame tak jengah blog ni .cehh ! padahal baru bape hari jek .sebab tak tau nak wat posting ape sebenarnye .tapi tetibe je dapat idea nak tulis entry ni .wahhh . macam anak raja kannn tajuk kat atas tuuh .haiiih, pe nak jadi lah dengan aku ni .bukan tak nak keje tapi banyak halangan lahh .contohnya , lesen motor tarak , tarak keje sesuai dengan aku , peluang pekerjaan yang agak tipis . HAHA . macam bab bab ekonomi je kann . ngeng ! aku nak keje , aku nak ada duit sendiri . tapi masalahnya dahh la tempat aku ni tengah sebuk berpolitik bagai. ramai polis buat roblock sana sini . susah la nak bergerak . nak keluar jenjalan pon takot takot je . so , duduk rumah je la maknanye . jeles tengok member laen..dah keje . leh enjoy sana sini..perhhh . memang kejelesan tahap gaban dahh ni . AKU NAK KEJE LAHH WOI ! BAGI LAHH AKU KEJE ! ambik kaw . puas aku menjerit satu rumah ni . HAHA .

No comments:

Post a Comment