January 5, 2011

'single' go to 'in the relationship' ?

Korang penah tak rase sedeh bile orang yang kite tunggu tunggu tertunggu dan menunggu tiba tiba je buat realationship macam tuu kat facebook ? gelaa sedey dowh ! actually cerita macam ni , aku dah kawann dengan dea dah lame since kat myspace mase tahun 2009 .lame kann . lama tak lama jugak laa . mule mule dia add aku then aku approve . dea orang Nogori Sembilan . and then die mintak number phone aku ,aku bagi la .kiteorang contact , dahh macam kapel even aku kawan je dengan die . mule mule aku tak de hati pon kat die. sampai die mintak kapel aku tak nak (konon nak jual mahal lahh) . haa kaw , sampai sekarang tu lahh jadi nye , dah kene amik orang dahh die tuuu . sbelum die buadd status macam tuu kiteorang still kawan macam biase , makin lame hati aku makin sayang kat die dowhh .korang nak tau ape aku buat lepas tu ? aku dengan tekad , berani mati aku berterus terang dengan die yang aku ni suka kat die . respon die 'saya tau awak suke saya tapi maaf lahh saya dahh ade perempuan lain' . OHH GOSHH ! bengang plus kecewa shial ! mase die cakap tuu die tak buat in relationship kat fb lagi . baru tadi 5/1/2011 die buat in relationship with ****** . hurmmm , aku rasa aku ni just bertepuk sebelah tangan je . lagi dasyat bertepuk dengan angin je kann . ohh damn ! aku tersangat sangat lahh malu weyyh . naseb badan kann :(

No comments:

Post a Comment