January 8, 2011

hari tuuh perempuan dah ni lelaki pulak !

Korang ingat tak ari tuuh aku ade update pasal Perempuan Shial ? haa . ni pulak ade Lelaki Shial yang nak buat hal dengan aku . wey ! kepala butuh kaw tak cukup besar kot nak gadoh gadoh dengan aku ni ! blady fool ! (ayat mak aku tu) hee.maseh mak . nak dijadikan cerita , aku ade buat kat status aku kat facebook dan macam ni bunyi nye 'kepada sesape yang gambar facebook die guna gambar tah hape hape , aku tak akan layan chat korang keyh *aku tak nak chat dengan orang yang ala ala inviseble man* thumps up ! ' ade sorang mamat ni bg komen mcam nak cari pasal dengan aku . then aku sabar . aku ckp elok elok dengan die.. almaklumlahh, aku kan jenis tak suke cari pasal dengan orang lain kann . tapi sekali die dah buat taik dengan aku berkali kali taik aku nak baling kat kaw tauu ! suke hati aku la nak buat status macam mane pon . kaw cakap aku ni TOP ? wahh ! terima kasih lahh . aku amat amat menghargainya ! ada award tak ? HAHA . pastu kaw cakap aku eja invisble man tu sala ? wahh ,macam pandai je kaw kan ! kaw sekolah kat University HARVARD ke sampai nak tegor tegor aku macam tu ! kepala cibai kaw lahh jantan ! suke hati aku lah nak eja macam mane . facebook aku , aku punye pasal lahh ! aku buat status macam tu pon untuk kepentingan aku jugak lahh bodoh ! kau ape tau ? kaw tu kene belajar lagi gigih kot . aku hormat kaw tapi kaw ade hormat aku ? bahasa kaw cukup cantik nak komen komen kat facebook aku kann . agak agak lahh der . fikir dulu sebelum nak komen ape ape . naseb baek aku tak blog kaw kat facebook tuu sebab aku rasa kaw macam budak budak tak cukup matang je kann . tak pelahh , bagi lahh chance . kesiann . lagi sekali kaw buat benda yang sama , memang kaw nyesal lahh nanti .kali ni aku sabar je . sebab aku malas nak gaduh macam orang jelmaan sebagai haiwan yang tak boleh nak fikir , ade otak tapi tak boleh nak fikir buruk atau baik kann . kan sama macam haiwan kan . ermm ,dah la aku malas nak cerita panjang panjang pasal kaw . secara tidak langsung kaw dah pon TOP kat blog aku ni . HAHA .


p/s : kaw boleh cakap aku TOP kat facebook dan
aku pon boleh buat kaw TOP kat blog aku . adil dan saksama kan :) sekian .

No comments:

Post a Comment