January 8, 2011

dekat mall pon nak buat hal ?

Ape kes kat mall ni ? haha . ye , ari tu aku ade pegi mall kat tuuuuttt ! mase tu aku jalan jalan dengan family aku , saja nak cuci mata . tak salahh kann sebab lagi pon dengan family . memang best ouuhh tengok macam macam jenis orang yang boleh kita jumpe . tapi ade bende excident yang aku ternampak dan orang lain tak nampak mase tu ! gela! nak tau ape ? haaaa . mase tu jenjalan nak tengok kasut , aku jalan sorang sorang sebab malas nak join the group . hehe . pastu mak dengan akak aku ade pergi masuk kat kedai kasut yang lain , aku pon terlepas pandang .dieorang panggil aku and then aku patah balik dan aku ade nampak sepasang kapel ni nak pergi kedai tu jugak so aku kene lah jalan belakang dorang sebab sesak mase tuu . and guess what aku nampak ape ? haaaa.si perempuan tu boleh raba raba buntut laki tuuh . OHH GOSHHH ! gela ke ape ? agak agak lah , dah la ramai orang time tuu , dekat depan aku jugak nak buat aksi ghairah tuu . bodoh la ! kalo kafir aku tak kesah . ni melayu , islam ! haaaahh ? macam sialan je . nak stim stim bagai pon balik rumah la kann . geli aku tengok tawu ? ade otak pikir lahh woiii ! pastu aku pnye geram , dah la jalan lambat macam siput babi , aku terus langgar bahu perempuan tuu aku jalan cepat cepat . HAHA . terbantut kaw nak raba raba lagi .



Khidmat Pesanan Ringkas : jaga lah adab anda semasa di pusat membeli dan blahh .
jangan jadi kes di atas tu . memang menjelekkan pandangan aku !

No comments:

Post a Comment