March 31, 2011

''saya nak awak,nak awak,nak jugak =.= ''

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السلام عليكم

Hye hye . hari ni terasa macam nak meng update something yang aku nak share dengan korang . it is my become gadjet . ohhhh lupe . entry ni tak ade kaitan untuk menampak kan hidung aku lebih ketara tinggi nya atau membanga-ng kan diri aku sendiri. it just for sharing is caring . haha tapi yang dapat mak , nyah ! fyi , bende bende ni aku dah bajet baik punyeeeeee ! tak de la sampai nampak kan aku membazir sangat kan. aku just ikut kemampuan dan mane yang terdaya dan mane yang perlu .


Just like handphone untuk calling calling . sekarang ni aku hanya pakai nokia Xpressmusic . what ?? kuno gilaalaa kaw . mesti korang akan cakap macam tu kan . alaaa , jangan tipu laa . aku tau ==' tetiba nak tacing tacing pulok ! tapi bukan sebab KUNO aku nak beli hp baru. tak tak tak ! act , hp ni akan menamat kan riwayat nye yang terakhir pade tetttttt ! so , maknenye hp ni banyak buat masalah dengan aku . beteri cepat habis , kualiti gambar yang sangat sangat sangat teruk , sometime it become freezz macam bangang (hanggg) ! thats why la aku nak beli gadjet yang baru . meh sini aku nak cer citer cer citer dengan korang bende ape aku nak beli . mahal kah ? branded kah ? murah kah ? kah kah kah sume akan dijawab di bawah ni .


Gadjet Pertama

Sony(S) Ericson(E) Xperia(X) X10 .
RM 1389 kat JOHOR . kalau tempat lain aku tak tau la kan .
SEX ni banyak kelebihan tau antara nya touch sreen , gambar 8 MP dan selanjut nya DI SINI .


Gadjet Kedua

Nikon D3100 . RM 2198.ini keutamaan.
Why?? sebab aku dengan family aku rajin merantau ke negeri orang lain okayy.
so , thats why laa aku kata keutamaan .
biasalahhh , gambar kan tersimpan seribu satu kenangan yaw.


Gadjet Ketiga

Dell Ins 1440-4523SG . RM 1749.ini pulak keutamaan semasa aku dapat tawaran belajar, inyaallah.
Why ? sebab aku rasa penting mase nak buat assingment .
Hanya berbekalkan netbook percuma ni , aku rasa tak best.
*okayy , aku mengaku selama ni aku online hanya mengguna kan netbook free .
kantoi dahhh ! HAHA .tapi pape pon KAW ADA ? TAK DE KAN ? HAHA



So , the conclusion is semua gadjet yang aku nak tu semua berpatutan dan aku berkemampuan untuk membelinya . insyaallah akhir bulan 4 atau awal bulan 5 aku akan memilikinya . aminnn ~~


No comments:

Post a Comment