March 30, 2011

PERMOHONAN UPU KALI TERAKHIR

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
السلام عليكم

Heyya pepps ! sape dah isi borang UPU ? hope semua dah ye . sape sape yang tak pasti dengan pilihan yang dibuat tu cepat cepat la tukar . bukan ape takut menyesal tak sudah nanti kan . tarikh tutup 4 APRIL 2011 ni . huh okay , nak tahu aku pilih ape setelah result aku keluar ? okay , meh cuci mate lagi :)


sekarang ni aku malas nak type banyak banyak . just klik untuk tumbesaran yang besar :)



yang ni untuk politeknik . entah hape hape aku pilih .



Dan baki kemaskini saya adalah O !! ZERO !! HAHA . so , dengan secara rasmi inilah lah pilihan terakahir aku .

Hope dapat la aku belajar kat mane mane nanti . aku tak nak duduk kat kampung je . terperap tak de buat hape hape . if dekat dengan yang tersayang pon okay jugak . tak de lah die risau sangat pasal aku ni .


**aku dengan si dia macam renggang sikit =.= tak tau nape . maybe die salu busy dengan kerja die . and lagi satu pasal sakit die (ASMA) . bile kte nak jumpe ni. I REALLY REALLY MISS YOU SAYANG ;(

peace ! RARA XOXO

No comments:

Post a Comment