March 28, 2011

PAKCIK tunjuk MIDDLE FINGER weyy !!

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم

Agak ganas ye entry hari ni . tapi aku ade cerita nak bagi tau kat korang pasal entry kat atas tu . INI CERITA BENAR ya . okay , ceritanya bermula macam ni . semalam aku pergi muar dengan my beloved sister . saje je nak release kat tension . tapi tak berape nak tension sangat la kan . ok , aku gatal =.= pastu dah otw nak balik ke segamat terjumpe lah sorang pakcik ni . die naik kereta proton lama warne putih . haaa, kaw . semua aku nak bagi tahu kan . nak dijadikan cerita akak aku ada kat belakang kereta die sebab die bawak macam siput bahbieyy . so, tiba kat tempat selekoh tajam ade kereta saga baru tu die nak potong dari arah bertentangan tetapi hampir nak bertembung dengan pakcik tersebut . lalu kereta saga tu pon damn lampu banyak kali dan secara spontan nye pakcik tu mengeluarkan tangan nya dan menunjuk kan MIDDLE FINGER ke arah kereta saga tersebut .



*agaknye macam ni la kan memek muka pakcik tu



Whoahhhhh ! aku dengan akak aku pun tersangat sangat la tergamam dan berkata ''pakcik HEBAT'' . dari situ aku tak tahu la nak memaki hamun siapa.. pakcik tu ke atau kereta saga . sebab dua dua salah . okay , aku dilema.haha . tapi boleh dikatakan macam pakcik tu tak de adab la kan . ape gunanya ade hon kat kereta tapi tak nak guna . dengan hanya menggunakan middle finger yang kontot lagi bacin tu kan pakcik tu akan dipandang serong .betol tak pakcik betol tak ? betol kan ajela . so , moral of the story : jangan la menunjukkan middle finger anda di tempat awam . ok peace !

No comments:

Post a Comment