March 27, 2011

SPM result :)

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم

Dah 5 hari keluar SPM baru aku nak update pasal result aku kan . wahh wahh , suke aku laa . tapaya nak kecoh sangat la kan . okay , aku mengarut . kbye ! hermm . nak tau brape aku dapat ? actually tak de la gempak mane . cukup cukup makan sudah . kan kan ? HAHA . nampak mak aku kene tempeleng nanti (padan muka) . jawapan nya 8 KREDIT . A ? tadi tengok macam tak timbul kat slip result tuu . ke aku rabun babun ? HAHA . ye ye , sy xde A . aku BODOH ? TAK BELAJAR ? suka hati la nak cakap ape . tapi alhamdulillah tak de yang GAGAL ! ini menunjukkan AKU TAK BODOH ! macam tajuk filem kan . hermm, whatever laa . nasihat kepada calon SPM 2011 , janganlah jadi macam saya . tolong laa . saya merayu ni . jadilah pelajar yang dapat 10 A + okay . deal ? deal.... :)



No comments:

Post a Comment